Гарантоване повернення коштів при відмові від посилки на пошті перед працівником

Заява на повернення коштів 

Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Обмін можливий протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу і отримати назад гроші.

Однак обміняти (повернути) таким чином можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172). До таких товарів відносяться парфюмерно-косметичні вироби та предмети індивідуального використання (гребінці, щітки, вироби з натурального та штучного волосся ітд)

 

Рекомендуємо:

При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти/Укрпошти. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.

Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.

Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті або при кур'єрі.

Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, покинули поштове відділення, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашому опису і вашим очікуванням і з цього моменту належить вам.

 

Якщо ви отримали товар з виробничим браком, то:
1. Протягом 3 днів з моменту отримання товару, зробіть фото або відео, де видно дефект. В деяких випадках може знадобитись підтвердження у вигляді відео розпаковки

2. Надішліть фото / відео нам на імейл info@starbeauty.com.ua

3. Чекайте відповідь менеджера. (Орієнтовно 1-2 робочих дні)

 

Як відбувається заміна або повернення товару:
Товар повинен супроводжуватися чеком Нової Пошти або товарним чеком / складською накладною, перебувати в цілій, неушкодженій фабричній упаковці, не мати ознак експлуатації.

При невиконанні цих умов в прийомі товару може бути відмовлено.

Прийнятий товар відправляється до постачальника на експертизу, на якій буде встановлена ​​справжня причина і протягом 5 днів приймається рішення по одному з алгоритмів:

- Недолік підтвердився і товар обмінюється на аналогічний продукт. У разі, якщо цього товару немає в наявності, клієнту повертаються гроші за товар в повному обсязі;

- Недолік підтвердився, ремонт проводиться за рахунок продавця протягом 14-ти календарних днів;

- Товар пошкоджений з вини покупця і ремонтується за рахунок клієнта протягом 14-ти календарних днів;

- У випадку, якщо дефект незначний і не впливає на експлуатаційні властивості, то можлива часткова компенсація коштів.

 

Важливо! Всі витрати по подальшому пересиланні товару, якщо воно необхідне, покладаються на покупця.

Ви можете відправити товар в магазин за допомогою Нової Пошти, Укрпоштою або кур'єрської доставки.

Товар пересилається за попереднім погодженням з магазином і за рахунок покупця, але не пізніше 14 календарних днів з моменту придбання. У посилку вкладається чек Нової Пошти або накладна, сам товар без ознак експлуатації, в непошкодженій фабричній упаковці. Після відправки покупець повідомляє в магазин номер товарної декларації, будь-яким зручним способом (по телефону, СМС або на е-мейл магазину).

 

Якщо посилка відправлена, але вчасно не забрана, вона повертається до магазину. Для повторної відправки необходно сплатити витрати на доставку-повернення (від 77 грн)